czwartek, 29 sierpnia 2013

SimBot


                                                                            


TS3A Icon  Simbot  SimBot- Robot występujący w the sims 3 Kariera.



Kiedy Sim osiągnie dziesiąty poziom wynalazczości i wynajdzie już wszystko, Ośrodek Naukowy po jakimś czasie zaproponuje mu możliwość stworzenia Tajemniczego Wynalazku. Do jego stworzenia potrzebne są:
  • 1 pallad (nieprzetopiony)
  • 1 szlif sercowy różowego diamentu,
  • 10 owoców życia,
  • 100 jednostek złomu.
Po zgromadzeniu wszystkich potrzebnych przedmiotów należy udać się do ośrodka naukowego, aby otrzymać rdzeń życia potrzebny do stworzenia SimBota. Za pierwszym razem nie można wybrać jego płci. Gracz ma do wyboru: zostawienie go w domu lub puszczenie dziko. Wynaleziony SimBot jest srebrny, czarny bądź złoty.

 Simbota można kupić także za punkty szczęścia życiowego. Kosztuje on 40 000 punktów, a po dołączeniu do rodziny staje się Najlepszym Przyjacielem Sima, który go "kupił". Jednak taki Simbot wygląda na zardzewiałego.

Ruch
Robot, zamiast biegać, uruchamia rakiety w stopach i leci. Może niszczyć różne obiekty w celu zdobycia złomu, którym się żywi.
Zdolności:
Każdy SimBot ma automatycznie rozwinięte umiejętności "wynalazczość" i "majsterkowanie" do piątego poziomu i cechy "odważny" oraz "boi się wody". Kiedy wejdzie do basenu lub postanowi bawić sie zraszaczem, nastąpi zwarcie i trzeba go naprawić (przy okazji można go przeprogramować, czyli zmienić cechy). Dodatkowo SimBot może rozmawiać z mikrofalówką i ekspresem do kawy.


Z tym dodatkiem nie z tego świata nadchodzi kolejny sposób stworzenia SimBota. Jeżeli sim ma dziewiąty poziom alchemii, może nauczyć się wyrabiania Butelkowanego Wywaru SimBota. Często eliksir ten pojawia się także w komisie z eliksirami. Po wypiciu wywaru Sim zamienia się w SimBota. Nadal można nim sterować. 
Ciekawostki :

  • W The Sims 3 Kariera strażak ma misję ratowania supermarketu, gdzie może się pojawić komunikat, że wściekły SimBot atakuje alejkę z owocami.
  • Podczas snu SimBotów zamiast "zzz" pokazują się zera i jedynki.
  • Simbota nie możesz myć, bo trzeba będzie go naprawić.
  • Każdy SimBot ma rozwinięte do połowy umiejętności: wynalazczość i majsterkowanie.
  • SimBoty mogą ulepszać i niszczyć sprzęty w domu.
  • Jedzą złom. 
  •  Jeśli wpadną w pułapkę elektryczną doładują się :)                                  Wasza Rozalia

4 komentarze: